Home » Blogpost » jaaroverzicht beste trouwfotografie 2021

jaaroverzicht beste trouwfotografie 2021

Zoals ieder jaar hebben we ook dit jaar weer een verzameling van de beste trouwfotografie 2021 in een mooie clip geplaatst om jullie te laten mee genieten van alle prachtige bruiloften die we mochten mee maken. Niet alles wat wij maken mag gepubliceerd worden door privacy afspraken, maar we hebben heel bijzondere bruiloften mee mogen maken afgelopen jaar en kunnen gelukkig veel wel delen.

Beste Bruidsfotografie van 2021 4K
Tip: Klik op het tandwieltje 1080P of 4K voor de beste kwaliteit en met geluid is het nóg mooier

Jaaroverzicht Beste Trouwfotografie 2021

Van de bitterkoude sneeuw in Nederland tot prachtige buitenlandse kasteel huwelijken, we hebben veel mogen doen afgelopen jaar. In beperktere aantallen dan normaal, maar in heel veel opzichten was 2021 zoveel beter dan 2020. Vooral voor onze bruidsparen die hun volledige trouwdag moesten verplaatsen van 2020 naar 2021 was het fijn dat hun dag dit jaar tóch door kon gaan en ze hebben volop genoten!

Jaaroverzicht Beste Trouwfotografie 2021

2021 opnieuw een bijzonder jaar om te trouwen

Ook dit jaar hebben we weer een willekeur aan regeltjes gehad die het voor onze bruidsparen een enorme uitdaging maakte om een mooie, veilige trouwdag te organiseren. We hebben opnieuw veel geleerd en hebben alle tips verzameld in één artikel wat continu bijgewerkt wordt. Vooral handig als je trouwplannen hebt en in 2022 een bruiloft aan het organiseren bent. Je kunt de tips vinden op deze pagina:

Beste Trouwfotografie 2021 Ibiza

Beyond Wedding Shoot 2021

Ook dit jaar zijn we naast de buitenlandse huwelijken ook voor speciale foto’s in het buitenland in het vliegtuig gestapt, de Beyond Wedding Shoot 2021 op Ibiza was een enorm succes! Geniet van de beelden en mocht je dit ook willen? In 2022 gaan we dit vanzelfsprekend weer organiseren Destination? Surprise! Houd deze pagina in de gaten voor actuele informatie en mogelijkheden:

Beyond Wedding Shoot IBIZA 2021 - Elise en Rene - 4K
Beyond Wedding Shoot Ibiza 2021 - Loretta en Jelle 4K

Nieuwbouw

De plannen en tekeningen zijn inmiddels omgezet in een geweldig nieuw gebouw en we hebben afgelopen week de sleutel ontvangen! In de komende maanden zal de binnenkant op hoogstaand niveau afgewerkt gaan worden. Op het moment dat dit helemaal klaar is zullen we dit uiteraard groots gaan vieren en jij bent van harte welkom!

Vind je het leuk om de bouw te volgen?

Plannen voor 2022

Zelfs een crisis als die van de afgelopen 2 jaar kan ons blijkbaar niet stoppen, we zijn gezond en krachtig. Ook maken we zakelijk gezien blijkbaar de juiste keuzes en kunnen we klaar blijven staan voor onze bruidsparen, onder alle omstandigheden. Een zekerheid die wij heel graag bieden.

Bruidsparen weten ons te vinden, vertrouwen op onze kwaliteiten en in nauwe samenwerking met de andere leveranciers realiseren wij al hun wensen, rekening houdend met actuele omstandigheden.

Omdat we als Nikon Ambassador al heel vroeg over de allernieuwste apparatuur kunnen beschikken hebben we een uniek voordeel ten opzichte van onze collega’s. Zo hebben we heel recent fors geïnvesteerd in nieuwe Nikon Z9 camera’s, een nieuwe norm als het gaat om kwaliteitsapparatuur. Gereedschap waar wij heel blij van worden!

Ook in 2022 gaan we door met het leveren van de allerhoogste kwaliteit fotografie & film en de best mogelijke beleving rondom huwelijksdagen. Vanaf het eerste contact tot jaren na de trouwdag zijn we in contact met onze bruidsparen wat laat zien dat ze ons zien als veel meer zien dan “een leverancier”.

Met grote regelmaat ontvangen we (zelfs jaren na de trouwdag!) foto’s van onze beelden die trots getoond worden en groot aan de muur hangen in een nieuw huis, bedankkaartjes van vrienden en familie en zelfs geboortekaartjes. Dat is écht heel bijzonder en zijn we enorm dankbaar voor!

Dit was het Jaaroverzicht Beste Trouwfotografie 2021, we verwachten dat 2022 opnieuw alle voorgaande jaren zal overtreffen en we hebben er nu al zin in!

Heb je naar aanleiding hiervan vragen aan ons? Vul onderstaand je gegevens in of ga naar de contact pagina voor meer mogelijkheden.