Home » Blogpost » Jaaroverzicht beste trouwfotografie 2020

Jaaroverzicht beste trouwfotografie 2020

Met dit Jaaroverzicht Beste Trouwfotografie 2020 laten we je graag zien wat wij afgelopen jaar hebben kunnen maken. Onder heel bijzondere omstandigheden, want dit jaar was echt allesbehalve normaal. Met enorm veel wijzigingen en verplaatste bruiloften naar 2021, 2022 en zelfs 2023 verliep dit jaar anders dan iedereen kon verwachten.

Gelukkig kon een aantal bruidsparen de trouwdag wel door laten gaan en wat hebben zij genoten!
We hebben veel ervaring opgedaan met bruiloften onder de gevoerde maatregelen.

De belangrijkste tips hebben we verzameld op deze pagina: Tips trouwen in 2021.

Jaaroverzicht Beste Trouwfotografie 2020

Om met een positief gevoel af te sluiten delen we daarom graag onze Beste Trouwfotografie van 2020 met jullie via onderstaande clip. We hebben dit jaar voor slechts 19 bruidsparen de vastlegging kunnen verzorgen. Een heel klein aantal vergeleken met de afgelopen jaren en wat zijn we blij met deze serie prachtige beelden die ons weer even naar de mooiste momenten van het afgelopen jaar kan brengen. Even genieten!

Beste Bruidsfotografie van 2020 4K
Tip: Klik je eventjes op het tandwieltje voor maximale beeldkwaliteit? 4K of 1080P zijn het beste. ;-)

2020 was een jaar waarin we Tijdloze en Blijvende herinneringen hebben kunnen maken

Vol vertrouwen op naar 2021

Wij zijn uiteraard heel dankbaar dat alle mensen in de directe omgeving gezond zijn en in het afgelopen jaar niet of nauwelijks gezondheidsklachten hebben ervaren van dit virus. Ook zijn we enorm blij dat we alsnog voor onze bruidsparen tijdloze en blijvende herinneringen hebben kunnen maken, vergrotingen en waanzinnige trouwalbums hebben kunnen leveren. Daar doen we het voor…

Met heel veel vertrouwen en zin in het nieuwe jaar kijken we vooruit naar 2021. Alle bruidsparen die noodgedwongen hun droomdag hebben moeten bijstellen en verplaatsen gunnen wij een waanzinnig mooie trouwdag. Gelukkig zijn de meeste plannen alleen uitgesteld en zullen deze in de aankomende jaren alsnog werkelijkheid worden. Zij ontbreken in onze Beste Trouwfotografie van 2020, maar zullen we zeker laten zien in aankomende jaren.

Jaaroverzicht Beste Trouwfotografie 2020

Zwart & Gouden randje

2020 was een jaar met een zwart, maar ook een gouden randje. Het is namelijk ook het jaar dat we een nieuw pand hebben gekocht zodat we onze bruidsparen in de toekomst in een nóg mooiere ambiance kunnen ontvangen. Alles op topklasse niveau! Omdat het nieuwbouw is zal dit nog eventjes gaan duren, maar het biedt een motiverend vooruitzicht naar het nieuwe jaar en ik heb er enorm veel zin in om er een prachtig jaar van te maken!

Vind je het leuk om de nieuwbouw te volgen?

Beste trouwfotografie 2020

Heb je naar aanleiding hiervan vragen aan ons? Vul onderstaand je gegevens in of ga naar de contact pagina voor meer mogelijkheden.

Misschien vind je dit ook interessant : Jaaroverzicht “Beste van 2019…